افزونه اشتراک گذاری خودکار مطالب برای وردپرس

فعالیت درون شبکه های اجتماعی از هر نظر که شما فکرش را بکنید، اهمیت دارد. شبکه های اجتماعی به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاری انواع مختلف محتوا، بر اساس علاقه مندی های افراد تلقی می شود. به عنوان مدیر سایت یکی از کارهایی که برای افزایش دیدن شدن محتوای سایت خود می توانید انجام دهید، اشتراک گذاری مطالب سایت خود درون شبکه های اجتماعی مختلف است. شبکه های اجتماعیِ بسیاری برای این اشتراک گذاری ها وجود دارد که هر کدام کارایی تقریباً متفاوتی نسبت به هم دارند. به هر حال ما در این نوشته به بهترین افزونه اشتراک گذاری خودکار مطالب برای وردپرس در شبکه های اجتماعی می پردازیم که نامش NextScripts: Social Networks Auto-Poster می‌باشد.

NextScripts: Social Networks Auto-Poster

افزونه اشتراک گذاری خودکار مطالب برای وردپرس

اینکه خواسته باشید بعد از انتشار هر نوشته درون سایت، به صورت دستی آنها را درون صفحات مخصوص به خود در شبکه های اجتماعی منتشر کنید، کار بسیار وقت گیری است. حتی شاید اگر خواسته باشید تنها درون یک شبکه مطلب خود را منتشر کنید، کار چندان سختی نباشد. اما اگر تعداد شبکه های اجتماعی که شما درون آنها صفحۀ اختصاصی دارید بالاتر برود، قطعاً کار به مراتب سخت تری خواهد شد.

پس مثل همیشه به سراغ مخزن افزونه های وردپرس می رویم و با کمی زمان گذاشتن درون آن می بینیم که آیا افزونۀ مناسبی برای این کار وجود دارد یا خیر. با بررسی که ما کردیم از بهترین افزونه های اشتراک گذاری مطالب وردپرس می توان به NextScripts: Social Networks Auto-Poster اشاره کرد. این افزونه از مجموعه افزونه های NextScripts حتی از تلگرام و اینستاگرام هم پشتیبانی می کند و تنها با یک تنظیم ساده می توانید بخش هایی از نوشته های سایت خود را به صورت خودکار درون صفحۀ شخصی اینستاگرام یا کانال تلگرام خود منتشر کنید. خواهید دید که چقدر راحت می توانید اعضا و دنبال کنندگان محتوای سایت خود را از انتشار نوشتۀ جدید مطلع کنید.

یک آموزش جذاب دیگه!  آموزش Yoast SEO قسمت ۸ شبکه های اجتماعی

پس حال می توان فهمید که با نصب یک چنین افزونۀ ساده و قدرتمندی چطور می توان میزان بازدید وفادار سایت را افزایش داد و حتی بازدید کنندگان جدید را به سمت سایت خود جذب کنید.

زمان را هدر ندهید و با رفتن به صفحه افزودن افزونۀ جدید، نام این افزونه را درون جعبۀ جستجو وارد کنید. احتمالاً اولین افزونه همانی خواهد بود که شما باید آن را نصب کنید. پس از نصب کرد، یک گروه صفحات با عنوان SNAP|AutoPoster به فهرست ناوبری وردپرس شما افزوده خواهد شد که قادرید تنظیمات افزونه را از آنجا انجام دهید.

NextScripts: Social Networks Auto-Poster

در اولین گام شما باید از صفحۀ Accounts حساب یا حساب های صفحات خود را در شبکه های اجتماعی به افزونه معرفی کنید. برای این منظور زمانی که برای اولین بار وارد این صفحه می شوید، باید روی دکمه Add new accounts کلیک کنید و در جعبه ای که برای شما باز می شود، اول نوع شبکه اجتماعی و سپس تنظیمات آن را انجام دهید.

صفحه افزودن حساب شبکه اجتماعی در NextScripts: Social Networks Auto-Poster

صفحه افزودن حساب شبکه اجتماعی در NextScripts: Social Networks Auto-Poster

اگر از قبل فهرستی از اطلاعات ورود به شبکه های اجتماعی خود را دارید و از قبل خروجی گرفتید با کلکی روی Import/Export Accounts > Import and Replace کلیک کنید و فایل خروجی روی رایانه خود را انتخاب کنید.

یک آموزش جذاب دیگه!  اتصال کانال تلگرام به وردپرس با Telegram for WP

در غیر این صورت با کلیک روی Add new account می توانید مراحل معرفی حساب خود را طی کنید. مثلاً من شبکه اجتماعی Facebook را انتخاب می کنم و از سربرگ Account Info اطلاعات مربوط به حساب را پر می کنم.

افزودن حساب فیسبوک در NextScripts: Social Networks Auto-Poster

افزودن حساب فیسبوک در Social Networks Auto-Poster

App IP و App Secret را باید از حساب خود درون سایت فیسبوک بگیرید و در اینجا وارد کنید. جعبۀ Post Format امکان سفارشی سازی نوع متن نوشته درون پستی که قرار است درون فیسبوک منتشر شود را به ما می دهد. دیگر تنظیماتش را انجام می دهیم و در نهایت روی پیوندِ روبروی Authorize your account کلیک می کنیم تا افزونه به حساب ما در فیسبوک متصل گردد.

بعد از آن روی Add Account کلیک می کنیم و حالا یک مورد به صفحۀ فهرست حساب های ما در شبکه های اجتماعی افزوده می گردد. از الان به بعد زمانی که قصد انتشار نوشته ای را درون سایت خود دارید، در جعبۀ Post Options که در همان صفحه ارسال نوشته وجود دارد، می توانید تعیین کنید که آیا ارسال به یک شبکۀ خاص انجام بشود یا خیر. پس از آن منتشر می کنید.

جعبه تنظیمات NextScripts: Social Networks Auto-Poster در صفحه ارسال نوشته

جعبه تنظیمات NextScripts: Social Networks Auto-Poster در صفحه ارسال نوشته

این افزونه شامل تنظیمات بسیار عالی و حرفه ای است که برای یاد گرفتن آنها کافی است اندکی زمان روی آنها بگذارید و کمی آزمون و خطا کنید. یا اینکه با دیگر آموزش های سایت WPTutorial.ir همراه باشید تا آموزش تنظیمات کامل افزونه Social Networks Auto-Poster را تقدیم شما کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.