نصب ۵ دقیقه ای وردپرس

وردپرس را تقریباً همه می شناسند؛ یک اسکریپت رایگان ولی قدرتمند برای راه اندازی سایت که نصب ۵ دقیقه ای وردپرس معروفیت خاصی دارد. برای اینکه نصب ۵ دقیقه ای وردپرس را تجربه کنید باید پس از تهیۀ هاست و دامنه، اسکریپت وردپرس را روی فضای میزبانیِ خود بارگذاری کنید، پایگاه داده را بسازید و نصاب وردپرس را اجرا کنید. ای مراحلی بود که باید طی می کردید. که در مجموع شاید بیشتر از ۵ دقیقه طول نکشد.

نصب 5 دقیقه ای وردپرس

نصب ۵ دقیقه ای وردپرس

ما در مقالۀ آموزش تصویری نصب وردپرس به طور کامل سه گام مراحل نصب وردپرس را توضیح دادیم. با دنبال کردن آن ۳ گام می توانید وردپرس را روی فضای میزبانیِ خود بالا آورده و کارتان را هر چه سریع‌تر شروع کنید.

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که شاید روش های دیگری هم از نصب وردپرس وجود داشته باشد که مراحل را از این هم ساده تر می کند. مثلاً نرم افزارهایی هستند که از طرف شرکت هاستینگ روی فضای میزبانی نصب شده و تنها با یک کلیک ساده می توانید وردپرس یا حتی دیگر اسکریپت های رایگان سایت ساز را روی فضای میزبانی نصب کنید.

البته کاری که این ابزارها انجام می دهند، همان کاری است که شما به صورت دستی وردپرس را روی هاست نصب می کنید. همچنین ممکن است معایبی هم داشته باشد و آن عدم سفارشی سازیِ کامل مراحل نصب وردپرس است. مثلاً در شرایطی که خواسته باشید از یک دیتابیس خاصی برای راه اندازی سایت استفاده کنید، این کار شدنی نیست. چون نصاب های خودکار اسکریپت، به طور خودکار پایگاه دادۀ مورد نیاز اسکریپت را می سازند.

یک آموزش جذاب دیگه!  سهم بازار وردپرس در مقایسه با دیگر CMS ها

به هر حال نصب ۵ دقیقه ای وردپرس اولین گامی است که باید بردارید. هنوز کارهای زیادی مانده که باید انجام دهید. که ما در آموزش های این سایت به رایگان راجع به این کارها شما را راهنمایی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.