فضای مورد نیاز وردپرس

اگر قصد خرید فضای میزبانی برای سایت خود داشته باشید، هر شرکت بسته های مختلفی را با توجه به نیاز مشتریان خود ارائه می دهد که هر بسته دارای مشخصات خاصی از قبیل میزبان فضایی است که می توانید روی آن پرونده های سایت خود را قرار دهید. در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که فضای مورد نیاز وردپرس برای نیاز ما چه مقدار است و با استفاده از چه مولفه هایی می توانیم به آن برسیم.

فضای مورد نیاز وردپرس

فضای مورد نیاز وردپرس

فضای مورد نیازی که بسته های مختلف فضای میزبانی دارند، به واحد مگابایت یا گیگابایت هستند. برای اینکه تعیین کنید سایت شما به چه میزان فضا نیاز دارد، در اولین گام باید دید که سایت شما جدید است یا خیر. سایت هایی که تازه راه اندازی می شوند نیازی به هاست با فضای چند گیگابایتی ندارند. بنابراین اگر در حال تدارک مقدمات برای راه اندازی سایت تان هستید، می توانید از بسته های ارزان تر هاست شروع کنید. دقت داشته باشید که بعداً هم می توانید با ارتقاء فضای میزبانی، به میزان فضا و همچنین دیگر امکانات هاست خود بیافزاید. این کار بدون از دست رفتن اطلاعات فعلی شما انجام می شود.

اما در کل باید دید که موضوع سایت شما چیست. در مواقعی که یک سایت مجله ای راه اندازی می کنید که درون آن به جز مقاله و عکس چیز دیگری منتشر نمی کنید، در اینجا هم می توانید کار را با کمترین مقدار فضا شروع کنید. شاید ۲۰۰ تا ۵۰۰ مگابایت میزان خوبی باشد. اما اگر یک سایت ویدیویی خواسته باشید بالا بیاورید، حتماً به میزان بیشتری فضا نیاز خواهید داشت. چرا که ویدیو بیشترین حجم را در بین محتواها می گیرد.

یک آموزش جذاب دیگه!  هاست لینوکس یا ویندوز

در کل باید ببینید که قالبی که روی هاست بارگذاری می کنید، همچنین تعداد و حجم افزونه هایی که مورد استفاده قرار می دهید، به چه صورت است که طبق آن برآوردِ میزان حجم برای فضای میزبانی خود داشته باشید. البته باید به امکانات دیگر هاست خود هم دقت کنید که بعداً دچار مشکل نشوید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.