هاست رایگان وردپرس !

اگر به فکر نصب وردپرس برای راه اندازیِ سایت تان هستید، حتماً یکی از گزینه های تهیۀ فضای میزبانی برای شما ممکن است هاست رایگان وردپرس باشد. اگر در گوگل جستجو کنید، حتماً با این دست سرویس ها روبرو خواهید شد که به شما اجازۀ ساخت سایت روی هاست رایگان را می دهند. اما قبل از اینکه درون این گونه سرویس ها ثبت نام کنید و هاست رایگان تان را تحویل بگیرید و زمان با ارزش تان را روی آنها تلف کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا توصیه هایی را به شما تقدیم کنیم.

هاست رایگان وردپرس

هاست رایگان وردپرس

هزینه های پنهان هاست رایگان

هاست رایگان همانطور که از اسمش پیداست، هیچ هزینه ای ندارد. اما این نکته را حتماً باید بدانید که این گونه هاست ها معمولاً هزینه های پنهانی هم دارند. به عنوان مثال ممکن است بعد از مدتی از شما طلب خرید یک پلن بالاتر را کنند تا سرویس تان قطع نشود. یا اینکه از شما درخواست پرداخت مبلغی کنند تا تبلیغات آنها از روی سایت شما حذف شود.

اما مهم ترین هزینۀ پنهان هاست رایگان این است که مدیران این گونه سرویس ها معمولاً هیچ تضمینی برای در امان بودن اطلاعات شما نمی کنند. که خوب طبیعی هم هست؛ حتی هاست های پولی هم تضمین قطعی نخواهند داد، چه رسد به هاست های رایگان! بنابراین اگر شما مدت زمان چند ماه را روی این دست هاست رایگان صرف کنید که سایت خود را برپا کنید و بعد از مدتی بنا به دلایل خاص سایت شما نابود شود، تمام زمانی که تا الان صرف کردید از بین خواهد رفت. از آن جایی هم که وقت طلاست، شما با ارزش ترین چیزی که تا الان داشتید را از دست داده اید.

یک آموزش جذاب دیگه!  انواع مختلف هاست برای وردپرس

عدم کیفیت کافی هاست رایگان

در ۹۹ درصد مواقع هاست های رایگان کیفیت لازم را برای رشد یک سایت مناسب را ندارند. آنها نه سرعت خوبی را به سایت شما ارائه می کنند و نه پشتیبانی خوبی دارند. پس اگر بنا به دلایلی یکی از بخش های هاست از کار بیافتد و سایت شما ضربه بخورد، مدیر سرور هیچ مسئولیتی را قبول نخواهد کرد. در حالی که اگر با اندکی هزینه یک فضای میزبانی درست و درمانی را تهیه می کنید و تلاش خود را روی آن خرج می کردید، نتیجۀ بهتر و زودتری را می گرفتید.

هاست های رایگان معمولاً برای تبدیل کاربران مبتدی به مشتریِ خدمات پولی، کاربرد دارند. در خیلی از مواقع هم مدیر سرویس در سایت شما به اجبار تبلیغات خودش را نشان می دهد، که شاید حتی بدون اطلاع شما باشد. که در نهایت او هم بتواند هزینه های اولیۀ خود را جبران کند. قابل ذکر است کسی که هاست رایگان ارائه می دهد، حتماً برای اجارۀ سرور اولیه هزینه ای را ماهیانه می پردازد. پس لزوماً دلیلی ندارد که برای رضای خدا به شما هاست رایگان بدهد!

پس با توجه به نکاتی که تا به اینجا گفته شد، حتماً برای زمان و انرژی خود ارزش قائل شده و سعی کنید بستر مناسبی را برای پیشرفت کار خود مهیا کنید که بعد از آن متضرر نشوید. خرید یک هاست با کیفیت اما با حجم کمتر، به مراتب بهتر از یک هاست رایگان ولی بی کیفیت است.

یک آموزش جذاب دیگه!  بهترین هاست برای وردپرس

اما به هر حال اگر اصرار دارید که کار خود را با هاست رایگان شروع کنید، پیشنهاد ما یک هاست رایگان باکیفیت است. یعنی هاستی که مثل هاست های پولی ارائه می شود. تنها محدودیت آن فضایی است که برای آپلود فایل های شما اختصاص داده می شود. این فضا ۵۰ مگابایت است و برای سایت های معمولی کفایت می کند. امکاناتی هم که درون کنترل پنل سی پنل به شما داده می شود، با هاست های پولی هیچ تفاوتی ندارد. برای سفارش به صفحه سفارش هاست سی پنل رایگان مراجعه کنید و بعد از انتخاب یک دامنه اینترنتی (نشانی سایت شما مثل wptutorial.ir) مراحل بعدی را طی نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.