آموزش افزایش بازدید سایت در وردپرس

آیا می خواهید بدانید که چطور می توان به بازدید سایت در وردپرس اضافه کرد؟
آیا می خواهید راز داشتن یک سایت پر بازدید را برای شما فاش کنم؟
آیا تصمیم دارید شما هم به جمع سایت دارهای پردرآمد وارد شوید؟
در این نوشته به طور کامل و جامع راجع به این بحث به گفتگو خواهیم نشست.

آموزش افزایش بازدید سایت در وردپرس

همۀ سایت های پربازدید مسیری را طی کردند که بقیۀ سایت ها هم باید همین روال را طی کنند. اگر فکر می کنید که سایتی یک شبه بتواند به این نقطه برسد، سخت در اشتباهید. هر سایتی که به یک نقطۀ ایده آل رسیده است، در ابتدا روزهای کساد خود را هم دیده. اما از آن‌جایی که من و شما از روزهای اول راه اندازی آن سایت اطلاع نداریم، با خود فکر می کنیم از چه ترفند و وِردی استفاده کرده تا امروز به این نقطه رسیده؟

در ادامه من به شما خواهم گفت که چطور باید افزایش بازدید سایت در وردپرس را تجربه کرد.

برنامه ریزی دقیق

به عنوان اولین کاری که باید انجام دهید، شما باید یک برنامه ریزی دقیق و خوب برای افزایش بازدید سایت خود داشته باشید. البته که برای برنامه ریزی کردن هم نیاز به حداقل دانش اولیه سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. ولی چیزی که این مرحله به ما می آموزد، این است که انتظار رسیدن به نقطۀ ایده آل در مدت زمان اندک را نداشته باشیم. باید در کنار کار به موقع، صبر هم داشته باشیم و طبق برنامه پیش برویم.

پشتکار فراوان

داشتن پشتکار در هر کاری لازم و ضروری است. با ترسیم یک هدف خوب و بزرگ و کسب انگیزه می توان به پشتکار خود افزود تا در اوایل، اواسط و بعضاً اواخر کار دست از کار نکشید! خیلی مهم است که به کاری که انجام می دهیم ایمان داشته باشیم. به دلیل زمان بر بودن افزایش بازدید سایت، ممکن است بعد از مدتی از ادامۀ کار پشیمان شویم. این بدترین آفت برای رسیدن به هدف است. باید سخت کار کرد و هدف را همیشه پیش روی خود داشت.

افزایش بازدید سایت در وردپرس چیزی نیست که آنی بتوان به آن رسید. هر سایتی که راه اندازی می شود، اگر قرار بود آنی در صفحات اول نتایج جستجوی موتورهای جستجو ظاهر شود و سریعاً در بین مخاطبان اینترنت شناخته شود، رقابت اصلاً معنا پیدا نمی کرد! کسانی باید در صدر باشند که تلاش بیشتر و بهتری می کنند.

یک آموزش جذاب دیگه!  چگونه بازدید صفحات سایت وردپرس را بالا ببریم ؟

مطالعه و کسب دانش

اطلاع از آخرین تکنیک ها و ترفندهای بهینه سازی سایت و جلب بازدید کننده های بیشتر نیاز مطالعه دارد. سایت های معروف و افراد متخصصی که در وبلاگ های خود مدام آخرین نکات و تجربیات خود را منتشر می کنند می تواند مکان خوبی برای کسب این تکنیک ها باشد. البته بعد از مدتی حتی خود شما هم با آزمون و خطا کردن می توانید به تکنیک های خوبی برسید که دیگران از آن اطلاع ندارند.

در کل مطالعه کردن را نباید از یاد ببرید. در هر کاری که باشید، باید به دانش روز مسلط باشید. کتاب ها و مقاله های زیادی در این عرصه وجود دارد که با اختصاص مدت زمانی در روز، حتماً آنها را مطالعه کنید. البته در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی آن، کتاب ها و مقالات زبان اصلی به زبان انگلیسی بیشتر به درد شما خواهد خورد. پس نیاز است که زبان خود را هم قوی کنید.

گرفتن ایرادهای سایت

اینکه شما سایت را راه اندازی نمایید و فکر کنید که دیگر هیچ ایرادی باقی نمانده است که آن را برطرف نمایید، در اشتباه هستید. سایت شما در حال ارائۀ خدمات به بازدید کنندگان است. همین طوری که جلو می روید، به نیازهای دیگری پی خواهید برد و از طرف دیگر اطلاعات تان بالا خواهد رفت و می توانید ایرادهایی که از قبل وجود داشته است را برطرف نمایید.

بدین ترتیب نیاز است زمانی را صرف پیدا کردن عیوب و برطرف کردن آنها نمایید. در برخی از مواقع ممکن است نیاز به دست بردن درون کدهای سایت باشد. در مواقعی هم شاید نیاز است گرافیک و ظاهر سایت خود را بهبود بخشید. مثلاً امکان دارد تصمیم بگیرید که جایگاه جعبۀ اشتراک در خبرنامه سایت را تغییر دهید.

به روز کردن محتوایی سایت

این مرحله از مهم‌ترین کارها است که باید مدام انجام دهید. به روز رسانی سایت از نظر محتوایی بسیار مهم و ضروری است. سایت شما باید همیشه چیزهای جالب و تازه ای برای ارائۀ به مخاطبان داشته باشد. از نوشته های جذاب، تصاویر زیبا و کارآمد، ویدیوها و صوت های با مفهوم، همگیِ اینها جزئی از ساختار محتوایی سایت شماست که انتشار و به روز کردن آنها هم زمان زیادی را از شما خواهد گرفت، هم اینکه تاثیر شگرفی در رشد بازدید سایت شما خواهد داشت.

یک آموزش جذاب دیگه!  آموزش بالا بردن آمار بازدید سایت

خیلی از کسانی که الان یک سایت پربازدید دارند، از همان اول با استفاده از یک اسکریپت ساده و قالب ساده تر، سایت خود را ایجاد کردند. پس از آن زمان کافی را روی انتشار محتوا روی سایت خود گذاشتند. با اینکه الان با ورود به سایت آنها ظاهر چندان جالبی ندارد، ولی بازدید خوبی کسب کردند. برعکس این داستان هم صادق است. سایت هایی که قالب و امکانات بسیار خوبی دارند. ولی به دلیل اینکه مدیر آن زمانی را برای انتشار محتوا روی آن نگذاشته است، نتوانستند بازدید چندانی جذب نمایند.

تبلیغ بهینه و هدفمند برای سایت

در نهایت اگر روش های رایگان بالا را امتحان کردید و دوست داشتید زودتر به نتیجۀ دلخواه خود برسید، باید کمی خرج کنید! بنر سایت خود را درون سایت های مرتبط و با بازدید بالا قرار دهید و به صفحۀ فرود سایت خود لینک دهید. این کار برای شما هزینه خواهد داشت. پس سعی کنید بهینه کار تبلیغات روی سایت خود را انجام دهید، تا هزینه هایی که کردید هدر نروند.

البته همۀ تبلیغات همراه با هزینه نیست. شما با گرفتن لینک از دیگر سایت ها که با گذاشتن دیدگاه و ارسال پست میهمان امکان پذیر است، به نوعی در حال کار روی تبلیغ سایت خود هستید. البته حتماً از شما زمانی را خواهد گرفت.

بدین ترتیب دیدید که با در نظر گرفتن تکنیک های بالا، افزایش بازدید سایت در وردپرس را می توانید تجربه نمایید. البته این امر یک فعالیت مستمر است. مدام باید در حال کار روی سایت خود باشید، تا نتیجۀ لازم را دریافت نمایید. با دیگر آموزش ها و نکات بهینه سازی و افزایش بازدید سایت در سایت WPTutorial.ir همراه ما باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.