پریدن افزونه ووکامرس بعد از آپدیت

در هنگام به روز رسانی افزونه‌های وردپرس و شاید هم خود افزونهٔ ووکامرس، ممکن است با حذف شدن افزونه فروشگاه ساز ووکامرس مواجه شوید. در این حالت معمولاً پوشهٔ افزونه Woocommerce در پوشهٔ افزونه‌های وردپرس هست. ولی در پنل وردپرس نشان داده نمی‌شود و در نهایت تمامی کارایی ووکامرس روی سایت از کار می‌افتد.

پریدن افزونه ووکامرس بعد از آپدیت

هر چند که این مشکل می‌تواند علتش خود افزونهٔ ووکامرس یا مشکلات هاست و فضای میزبانی باشد. اما برای رفع مشکل پریدن افزونه ووکامرس بعد از به روزرسانی‌های وردپرس، باید به روش زیر اقدام کنید.

ابتدا پوشهٔ ووکامرس را از پوشهٔ افزونه‌های وردپرس حذف کنید. سپس مجدد WooCommerce را از مخزن افزونه‌های وردپرس جستجو کرده و از پیشخوان آن را نصب نمایید.

دقت کنید که اگر ووکامرس از طریق پیشخوان قابل نمایش است، نباید افزونه را از آنجا طوری حذف کنید که تمامی جداول مربوط به افزونه از پایگاه دادهٔ وردپرس حذف گردد. که با این کار کل داده‌های فروشگاه شما به همراه محصولات آن حذف خواهد شد. شما باید فقط پوشهٔ افزونه را از پوشهٔ افزونه‌های وردپرس یا همان wp-plugins حذف نمایید.

در آخر هم بهترین کار برای امنیت بیشتر، فراموش نکنید که اولین کاری که می‌بایستی انجام دهید، گرفتن یک نسخهٔ پشتیبان کامل حداقل از دیتابیس یا پایگاه دادهٔ سایت است.

یک آموزش جذاب دیگه!  افزونه های ایرادیابی وردپرس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.