نمایش پاپ آپ وردپرس در شرایط خاص

همانطور که می دانیم وردپرس یک اسکریپت همه منظوره ای محسوب می‌شود که برای هر کاری که فکرش را بکنیم قادریم با استفاده از افزونه های وردپرس امکانات آن توسعه دهیم. که خوب یکی از اهدافی که ما در سایت دنبال می‌کنیم کسب درآمد از تبلیغات در سایت می باشد. روش های مختلفی هم برای درج تبلیغ در سایت وجود دارد که یکی از آن روش ها بهره بردن از روش پاپ آپ می باشد. حال حتماً جالب است که بدانیم نمایش یک نوع تبلیغ به یک روش ثابت برای همه بازدیدکننده ها شاید چندان جالب نباشد. بر همین اساس ما شرایطی را در نظر می‌گیریم که نمایش تبلیغات برای نوعی از بازدیدکننده ها تغییر کنند. به این روش تبلیغ، تبلیغ هدفمند گفته می شود. به همین دلیل هم است که ما به دنبال نمایش پاپ آپ وردپرس در شرایط خاص می رویم.

نمایش پاپ آپ وردپرس در شرایط خاص

نمایش پاپ آپ وردپرس در شرایط خاص

منظور از شرایط خاص چیست؟ اگر بدانیم که همه بازدید کننده ها سن و سال و علاقه مندی های یکسانی ندارند و حتی از یک چیزهایی خوششان آمده و از چیزهای دیگر نه، حتماً درک خواهیم کرد که نمایش یک نوع تبلیغ برای همۀ بازدید کنندگان بازده کافی را ندارد. در اینجاست که درک می‌کنیم برای افزایش بهره وری تبلیغ می بایست شرایط هر بازدید کننده را هم در نظر بگیریم. البته این کار شدنی نیست که شرایط تک‌تک بازدیدکنندگان را در نظر گرفت. اما می توان به صورت کلی تمامی بازدیدکنندگان را در گروه های مختلفی تقسیم بندی کرد تا طبق شرایط هر گروه، نوع نمایش تبلیغات پاپ آپ ما متفاوت باشد. با این کار تبلیغ ما کیفیت به مراتب بیشتری خواهد داشت.

یک آموزش جذاب دیگه!  افزونه پاپ آپ چیست ؟

حال نمایش خود پاپ آپ را می توان با افزونه های زیادی داشت. افزونه های مثل PopUp WordPress که آن را در مقالات قبلی خدمت شما ارائه کردیم، یکی از راه کارهای کامل برای درج پاپ آپ درون سایت است. یکی از قابلیت های مهم این افزونه همان نمایش پاپ آپ در شرایط خاص است. مثلاً فرض کنید که می خواهید برای کاربرانی که وارد حساب خود در سایت شدند، یک هشدار خاصی را نشان دهید که به دیگر کاربران نشان داده نشود. در این حالت باید از فیلتر Show popup to logged / non logged users استفاده کرد. حالا در ادامه شما را با تمامی فیلتر هایی که این افزونه می توانید آنها را روی پاپ آپ های ما فعال کند آشنا می سازیم.

  • نمایش پاپ آپ در صفحات، قالب، برگه های خاص
  • فیلترهای اعمالی روی کاربری که از موتورهای جستجو آمده است.
  • فیلترهای اعمالی روی کاربری که تاکنون دیدگاهی درون سایت نگذاشته است.
  • فیلترهای اعمالی روی کاربرانی که از صفحاتی خاصی آمده اند.
  • فیلترهای اعمالی روی نقش های مختلف کاربران سایت
  • نمایش پاپ آپ بر اساس صفحه ای که بازدید کننده از آنجا ارجاع داده شده است.
  • نمایش پاپ آپ بر اساس اینکه کاربر وارد حسابش شده یا خیر
  • نمایش پاپ آپ بر اساس اینکه کاربر با موبایل، رایانه رومیزی یا تبلت در حال دیدن سایت است.
  • نمایش پاپ آپ بر اساس اینکه آیا خزنده است یا خیر
  • نمایش پاپ آپ بر اساس رشته های پرس و ج مثل utm_source=email
  • نمایش پاپ آپ بر اساس نوع نوشته، نام نوشته، قالب نوشته، سبک نوشته، وضعیت نوشته و دسته بندی نوشته
  • نمایش پاپ آپ بر اساس قالب برگه ها
  • نمایش پاپ آپ بر اساس موقعیت جغرافیایی با کمک افزونه Geotargeting plugin
یک آموزش جذاب دیگه!  پنجره پاپ آپ چیست ؟

بدین ترتیب دانستیم که چطور با افزونۀ پاپ آپی مثل Popups – WordPress Popup می توان پاپ آپ هایی را تحت شرایط خاص به کاربران سایت نمایش داد تا تبلیغات و اطلاع رسانی های ما هدفمندتر و دقیق تر باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.