فهرست درگاه های واسط بانکی

طبق توضیحاتی که در مقاله درگاه واسط بانکی چیست خدمت شما عرض شد، لازم دیدیم که یک فهرست هر چند ناکامل از درگاه های بانکی فعال را برای شما عزیزان آماده کنیم که در ادامه آمده اند. توضیحاتی هم که زیر عنوان و لینک هر درگاه داده شده، از خودِ سایت اصلی هر کدام از درگاه ها برداشت شده است. ترتیب نمایش هر کدام از این درگاه ها هم نه بر اساس کیفیت، بلکه به صورت تصادفی است. پس دقت داشته باشید که کار بررسی لازم برای پیدا کردن بهترین درگاه به تناسب نیازتان را حتماً انجام دهید.

فهرست درگاه های واسط بانکی

فهرست درگاه های واسط بانکی

آرین پال arianpal.com

نیازسنجی ها و اقدامات اولیه از تابستان سال ۱۳۹۰ آغاز گردید و پس از بررسی های لازم و شناسایی کامل اهداف ، تیم برنامه نویسی شرکت توسعه وب جوان اقدام به طراحی این وب سایت نمود. یکی از اهداف اصلی ما گسترش مبادلات اینترنتی در بستری امن و آسان می باشد، چرا که امروزه هزاران فروشگاه و وب سایت اینترنتی وجود دارند که خدمات و یا کالاهای خود را به صورت روش های قدمی به کاربران ارائه می دهند، در دنیای امروز که زمان و سرعت ارائه خدمات یکی از پارامتر های اصلی تجارت الکترونیک می باشد، کاربران در بین گزینه های مورد نظر خود برای خرید به سراغ خدماتی خواهند رفت که به صورت آنلاین به کاربران ارائه شود.

پی pay.ir

گروه Pay.ir تیمی از وبسایت پی‌لاین (یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت‌های ارائه درگاه پرداخت واسط) هستند که بعد از اتمام کار وبسایت پی‌لاین با وبسایت جدید و خدمات بسیار حرفه‌ای و نوین آغاز به کار نمودند.

dp724.ir

درگاه پرداخت ۷۲۴ یک درگاه پرداخت اینترنتی می باشد که دارندگان وب سایت می توانند با استفاده از این درگاه اقدام به فروش و یا ارائه خدمات و سرویس های اینترنتی با امکان پرداخت آنلاین نمایند. بدین ترتیب که کاربر برای پرداخت هزینه سرویس از سایت نماینده به شبکه درگاه پرداخت ۷۲۴ منتقل شده و هزینه مربوطه را با روش های متنوع و مرسوم اینترنتی پرداخت می نماید و مجددا برای ادامه مراحل خرید یا سفارش به سایت نماینده بازگردانده می شود. مبلغ پرداخت شده توسط کاربر نیز به حساب نماینده در شبکه درگاه پرداخت ۷۲۴ واریز می شود. موجودی نمایندگان نیز در بازه های زمانی مشخص و یا به هنگام درخواست نماینده به حساب بانکی وی انتقال داده می شود.

یک آموزش جذاب دیگه!  درگاه پرداخت واسط ارزهای دیجیتال

روناکس پال ronaxpal.com

این مجموعه فعالیت خود را در هجدهم دی ماه ۱۳۹۵ رسما آغاز نموده و شایان ذکر است با قدرت و توانمندی بالای خود و با یاری و همکاری شما عزیزان ، روز به روز به قله های موفقیت نزدیک تر خواهد شد.

درگاه پرداخت اینترنتی روناکس پال می کوشد در چهار چوب نظام بانکی کشور و با بهره گیری از قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت رسان شما عزیزان و پذیرندگان اینترنتی باشد.

زرین پال Zarinpal.com

زرین‌پال اولین پرداخت‌یار پیشگام در ایران است که با سبک و استاندارد جدید در پرداخت آنلاین، مناسب‌ترین سرویس پرداخت الکترونیک برای تمام کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین می‌باشد. ما هر روزه میلیاردها تومان پول را بدون کوچک‌ترین اشتباهی در بستر وب ایران به گردش در می‌آوریم.

ساوانو savano.co.ir

بدیهی است ایجاد هر کسب و کار آنلاینی دارای مشکلاتی اعم از کدنویسی، طراحی و محاسبات پیچیده ی مالی می باشد که کلیه این موارد با رابط کاربری توسعه پذیر ما قابل حل بوده و این امکان را به پذیرنده می دهد تا صرفا بر روی فروش محصول نهایی خود تمرکز کند.

ساوانو، بهترین و آسان ترین راه برای پرداخت در بستر وب،‌ موبایل، کارت، POS و Mobile POS ‎ می باشد ما هر ساله به انتقال راحت و امن میلیاردها تومان کمک می کنیم. هدف ما ساده‌تر کردن مراحل پرداخت و افزایش حداکثری پرداخت‌های موفق در زمان تصمیم‌گیری جهت پرداخت می باشد.

یک آموزش جذاب دیگه!  درگاه پرداخت زرین پال برای افزونه LearnPress وردپرس

نکست پی nextpay.ir

این سایت از سایت‌های نوپا در زمینه با ارائه خدمات درگاه پرداخت واسط است. با توجه به بررسی های انجام شده این سایت دارای پشتیبانی قابل قبول و مشتری مدار می باشد و خدمات ویژه‌ای نیز به مشتریان ارائه می کند مانند کارت هدیه که البته با تست انجام شده توسط ما این خدمات تاکنون ارائه نشده است.

یک دو سه پی ۱۲۳pay.ir

درگاه پرداخت پایرت پی که دچار مشکلات فیلترینگ شده بود جدیدا فعالیت خود را مجددا با نام تجاری و دامنه جدیدی به نام یک دو سه پی آغاز نموده است.

بیست پال ۲۰pal.org

از فروردین ماه ۱۳۹۵ سامانه الکترونیکی بیست پال جهت ارائه خدمات پرداخت و دریافت وجه به صورت آنلاین یا همان پول الکترونیکی در ایران راه اندازی گردید. خدمات ما این امکان را برای شما فراهم می آورد که از سراسر ایران به صورت آنلاین ، آنی و ایمن پول دریافت یا برای سایر افراد ارسال نمایید و در هر زمان که بخواهید پول یا اعتبار خود را به حساب بانکی خود واریز نمایید.

آنی پرداخت anipardakht.com

یکی از درگاه های واسط جدید و تازه کار می باشد.

آسمان پرداخت asemanpay.com

یکی از درگاه های واسط جدید و تازه کار می باشد.

جمع بندی

طبق توضیحات داده شده، باید بدانید که به غیر از این درگاه ها ممکن است درگاه های واسط دیگری هم باشند که باید جستجو در اینترنت قادرید آنها را هم پیدا کنید. البته عمده درگاه های واسط نوظهور هستند که شاید اسم شان را زیاد نشنیده باشیم. اما به طور کلی درگاه های واسط موجود در این فهرست می تواند نیازهای من و شما را برطرف نمایند.

1 دیدگاه برای “فهرست درگاه های واسط بانکی”

  1. محمدعلی گفت:

    سلام
    درگاه آقای پرداخت رو هم اضافه کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.