پکیج آموزش وردپرس | کاملاً رایگان و حرفه‌ای

بارها از خودم پرسیدم که، آیا برای یادگیری هر موضوعی حتماً باید هزینه کرد؟ هزینه کردن شاید در پاره‌ای از موارد بتواند سرعت یادگیری ما را بالاتر ببرد. اما لزوماً این پول نیست که بتواند ما را دانشمند کند. در رابطه با یادگیری وردپرس هم حتی اگر از همین منابع دست و پا شکسته هم استفاده کنید، اگر واقعاً قصد یادگیری واقعی را داشته باشید، شما در این راه موفق خواهید شد. حالا اگر مصمم بودن شما بر این امر برای‌تان ثابت شده باشد، اگر یک بستهٔ آموزشی کامل و البته رایگان هم در اختیار شما قرار گیرد، دیگر هیچ مانعی سر راه شما وجود نخواهد داشت. پس بهتر است زمان را از دست ندهید و همین امروز با پکیج آموزش وردپرس شروع کنید.

پکیج آموزش وردپرس رایگان و حرفه ای

ما روی سایت خودآموز وردپرس (WPTutorial.ir) علاوه بر مقالات آموزشی، سعی می‌کنیم آموزش‌های ویدیویی رایگان هم قرار دهیم که شما بتوانید از آنها استفاده کنید. اعتقاد بر این داریم که در حال حاضر بهترین نوع آموزش، به صورت ویدیویی است. آن هم ویدیوهای آموزشی به زبان فارسی و در محیط خود نرم افزار!

صفحه‌ای که پیوند آن در زیر آورده شده، حاوی تمامی بسته‌های آموزشی در رابطه با وردپرس است. دو تا از بسته‌ها، یکی آموزش مقدماتی وردپرس و دیگری آموزش پیشرفتهٔ وردپرس، خود وردپرس را به شما عزیزان آموزش می‌دهند. بقیهٔ بسته‌ها هم در رابطه با آموزش افزونه های وردپرس و کار را قالب و طراحی پوسته و همچنین سئوی وردپرس است. در مجموع، اگر شما موفق به مشاهدهٔ تمامی این ویدیوهای آموزشی شوید، می‌توان گفت شما یک وردپرس کار حرفه‌ای هستید. پس به راحتی می‌توانید وارد بازار کار شوید.

در مورد این آموزش‌ها اگر خواسته باشم اطلاعات بیشتری ارائه کنم، باید خدمت شما عرض کنم که در تولید این ویدیوها ترتیب موضوعات رعایت شده. به نحوی که شما با دیدن قسمت اول، اطلاعات لازم برای مشاهدهٔ ویدیوی قسمت بعدی را کسب خواهید کرد. پس بهتر است که ترتیب دیدن را رعایت کنید. از طرف دیگر همراه با هر قسمت حتماً هر کاری که انجام شده را روی رایانهٔ شخصی‌تان انجام دهید. حتی در این دوره‌ها شما می‌آموزید که چطور وردپرس را روی هاست و یا رایانهٔ شخصی خود نصب کنید. پس از اینکه به درک اولیه رسیدید، برای اینکه آموزش‌ها در ذهن شما رسوخ کنند، حتماً همان عملیات را روی رایانهٔ خود انجام دهید.

یک آموزش جذاب دیگه!  غلط یابی فارسی در ورد ۲۰۱۶

در انتها هم باید بگویم که آموزش‌های تصویری ما به همین جا ختم نخواهد شد. در آینده شما شاهد تولید و انتشار ویدیوهای جذاب‌تر و جدیدتر از افزونه‌ها و قالب‌های حرفه‌ای وردپرس خواهید بود که کمک زیادی به درآمدزایی شما خواهد کرد. پس با خودآموز وردپرس همراه باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.