طرز کار جت پک

شاید بتوان گفت جت پک یکی از افزونه های مورد نیاز هر سایت وردپرسی است. البته که برای هر بخش از آن جایگزین های بهتری بسته به نیاز شما هم می تواند وجود داشته باشد. اما اینکه چندین امکان بهبود دهنده را درون یک افزونه و با یک نصب ساده گردآوری کرده است، خود دلیلی است که خیلی از افراد به سراغ آن می روند. در ادامۀ توضیحات کامل مقالات قبلی راجع به افزونه jetpack وردپرس، باید گفت؛ این افزونه یک بسته از امکاناتی است که می تواند برای هر نوع سایت وردپرسی مفید باشد. از قبیل امکان بهینه سازی عکس ها برای افزایش سرعت سایت، امکان افزودن دکمه های اشتراک گذاری و همچنین اشتراک خودکار نوشته ها در شبکه های اجتماعی، امکان امن کردن سایت و … . در ادامه بیشتر با طرز کار جت پک آشنا خواهیم شد.

طرز کار جت پک

طرز کار جت پک

افزونه جت پک وردپرس توسط توسعه دهندگانی از جمله خود توسعه دهندگان هستۀ وردپرس پشتیبانی می شود. پس باید انتظار این را داشته باشیم که بتواند خوب کار کند که همین طور هم هست. این افزونه را به مانند دیگر افزونه های وردپرس از بخش افزونه ها > افزودن می توانید روی سایت خود نصب کنید و سپس آن را فعال کنید. به جهت آموزش کامل نصب و فعال سازی جت پک به آموزش های قبلی مراجعه نمایید. پس از فعال شدن به شما هشدار داده می شود که باید تنظیمات آن را هم انجام دهید. ما برای آموزش تنظیمات Jetpack یک آموزش کامل تولید کردیم که به شما توصیه می کنیم سر فرصت حتماً آن را مطالعه نمایید.

یک آموزش جذاب دیگه!  آموزش افزونه JetPack وردپرس

انجام دادن تنظیمات این نرم افزار، آن هم به درستی، می تواند در افزایش کیفیت سایت شما کاملاً موثر باشد. پس از انجام این تنظیمات دیگر کار خاصی نیاز نیست انجام دهید و کافی است روال عادی رسیدگی به سایت خود را طی کنید. مثلاً نوشته منتشر کنید و سایت تان را به روز نگه دارید. خود Jetpack مسئولیت تمامی کارهایی که قرار است انجام دهد را به عهده خواهد گرفت.

پس به طور کلی برای آموزش افزونه JetPack وردپرس کافی است یاد داشته باشید تنظیمات آن را انجام دهید. پس از آن همه چیز را فراموش کنید! مثلاً اگر قرار باشد جت پک دکمه های اشتراک گذاری را درون صفحۀ نوشته های سایت شما اضافه کند، این کار را خودش در پشت صحنه انجام خواهد داد. شما نیازی نیست نگران چیز خاصی باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.