سایت توسعه چیست؟

می خواهیم راجع به سایت توسعه صحبت کنیم. سایتی که از نظر اجزاء و دیگر قسمت هایش هیچ تفاوتی با سایت های عادی ندارد. اما یک سایت توسعه همانطور که از اسمش پیداست، برای آزمون و خطا یا راه اندازیِ قبل از اجرا ساخته می شود. حالا این سایت توسعه می تواند روی شبکه، سرور یا رایانۀ شخصی باشد. اما چیزی که مشخص است این است نرم افزارها و پیش نیازهای اساسی برای راه اندازی سایت حتماً باید وجود داشته باشد.

سایت توسعه چیست؟

سایت توسعه چیست؟

چرا ما باید یک سایت توسعه راه اندازی کنیم؟

مباحث آموزشی ما در این سایت راجع به وردپرس می باشد. پس مثال هایی هم که در ادامه خواهیم زد، راجع به همین سیستم مدیریت محتوا است. اینکه چرا ما باید از یک سایت توسعه استفاده کنیم، بیشتر به مباحث توسعه و برنامه نویسی و یا حتی تست های قبل از راه اندازی سایت بر می گردد. مثلاً فرض کنید قصد راه اندازی یک سایت وردپرسی را دارید. یا اصلاً شاید خواسته باشید تازه با وردپرس آشنا شوید. در این فرض بهترین کار این است که یک محیط آزمایشی راه اندازی کنیم که همان سایت توسعه نام دارد.

راه اندازی یک سایت توسعه دارای مزایای زیر است

  • ساخت یک سایت آفلاین قبل از بارگذاری آن روی فضای میزبانی
  • توسعه، آزمایش و بهینه سازی تک تک قسمت های سایت
  • اعمال تغییرات روی محتوای سایت قبل از راه اندازی آن
  • مباحث مربوط به آموزش خود اسکریپت یا افزونه ها و پوسته های آن
  • و …
یک آموزش جذاب دیگه!  چگونه یک وبمستر شویم؟

با این حساب یک سایت توسعه بیشتر مختص کسانی است که کارشان توسعه و برنامه نویسی رایانه ای است. یا اینکه قصد یادگیری و آزمون و خطای آن نرم افزار را دارند. سایت توسعه هم همانطور که گفته شد بیشتر روی رایانه شخصی فرد نصب می شود که مثلاً در رابطه با وردپرس در مقاله نصب وردپرس روی کامپیوتر با InstantWP خدمت شما توضیحاتی داده شد که بهتر است آن را هم مطالعه نمایید. در رابطه با دیگر اسکریپت ها هم چنین محیط های توسعه ای وجود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.