حذف خودکار نوشته های زباله دان وردپرس

کار کردن روی نوشته های وردپرس، قسمت اعظم کار ما را در پیشخوان وردپرس به خود اختصاص می دهد. نوشته های وردپرس به گروه های مختلفی تقسیم می شوند که یکی از آنها زباله دان است. زمانی که به بخش همۀ نوشته ها وارد می شوید، این گروه بندی را در بالای صفحه خواهید دید. از نسخۀ ۲٫۹ وردپرس به بعد این امکان به این اسکریپت سایت ساز اضافه شد تا از حذف اشتباهی و دائمیِ نوشته های سایت جلوگیری گردد. در این نوشته می خواهیم بدانیم که چطور می توانیم حذف خودکار نوشته های زباله دان وردپرس را فعال کنیم.

حذف خودکار نوشته های زباله دان وردپرس

حذف خودکار نوشته های زباله دان وردپرس

هر چند که باید بدانید خودِ وردپرس نوشته های موجود در زباله دان را به صورت خودکار طی ۳۰ روز حذف می کند. اما اگر خواسته باشید ای مدت زمان را تغییر دهید، باید سند پیکربندی وردپرس را باز کرده و کد زیر را درون آن قرار دهید. این کد را دقیقاً قبل از خط /* That’s all, stop editing! Happy blogging. */ قرار دهید.

define('EMPTY_TRASH_DAYS', 1 );

در کل بالا به جای عدد ۱ باید تعداد روزهای مد نظر خود را وارد کنید. تا نوشته هایی با طول مدت زمان آن به بالا به طور خودکار از زباله دان وردپرس حذف گردند. اما اگر می خواهید کلاً از قابلیت زباله دان خلاص شوید، مقدار ثابت بالا را عدد ۰ تنظیم کنید. حالا پروندۀ wp-config.php را ذخیره کنید و آن را ببندید. از الان به بعد باید تنظیماتی که انجام دادید روی نوشته های سایت شما اعمال گردند.

یک آموزش جذاب دیگه!  جلسه ۲۹ : مدیریت نوشته های وردپرس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.