بازنشر مجدد نوشته های منتشر شده وردپرس

با توجه به اینکه مخاطبان سایت همیشه به دنبال محتوای جذاب و تازه هستند، اگر سایت شما بتواند این محتوای جدید را همیشه مهیا کند، می توانید در کار خود پیشرفت داشته باشید. برای این منظور یکی از بهترین کارهایی که می توان انجام داد، نوشتن و ارسال نوشته های تازه و به روز است. با گذاشتن زمان برای تحقق این امر، سایت بسیار پیشرفت خواهد کرد و روز به روز به تعداد بازدیدهای آن افزوده خواهد شد. اما شاید ما زمان و هزینۀ لازم را برای این نوع رسیدگی نداشته باشیم. بنابراین روش های جایگزین و البته کم بهره تری هم وجود دارند تا سایت ما وجهۀ به روز تری به خود بگیرد. یکی از این روش ها استفاده از افزونه های رایگانی است که در مخزن وردپرس برای استفاده قابل دریافت هستند. افزونه Auto Post Scheduler در اینجا خیلی به درد ما خواهد خورد.

بازنشر مجدد نوشته های منتشر شده وردپرس

بازنشر مجدد نوشته های منتشر شده وردپرس

کار اصلی افزونۀ Auto Post Scheduler این است که اگر کلی نوشته دارید که به صورت گروهی وارد سایت کردید و هنوز وضعیت منتشر نشده دارند، با استفاده از این افزونه می توانید آنها را برای انتشار به صورت خودکار زمان بندی کنید. به این معنا که خود افزونه طی فاصله زمانی های مشخص، شروع به بررسی نوشته های سایت می کند و آنهایی که نیاز به انتشار دارند را منتشر می کند.

یک آموزش جذاب دیگه!  انتشار خودکار مطلب وردپرس

علاوه بر آن، این افزونه حتی با دست بردن درون نوشته هایی که تا الان هم منتشر شدند، آنها را بازنشر می کند. یعنی طوری آنها را دستکاری می کند که انگار همین امروز منتشر شدند؛ در اصل باز انتشار می کند. در این حالت نوشته های قدیمی مدام تازه سازی می شوند و بازدید کننده فکر می کند که آنها همین تازگی منتشر شدند.

بدین ترتیب شما قادرید با افزونه Auto Post Scheduler مبادرت به بازنشر نوشته های سایت خود کنید. به طور خودکار و بدون دست زدن به چیزی! البته ابتدا باید یک سری تنظیمات را انجام دهید و با خیال راحت چای خود را بنوشید. ولی این را هم فراموش نکنید که با این کار، یعنی انتشار مجدد نوشته های منتشر شده، سایت شما شاید رشد نکند که هیچ، حتی با کاهش ارسال بازدید کننده از طرف موتورهای جستجو هم هم همراه شود. چون ممکن است از نظر الگوریتم گوگل این کار تقلب به حساب آمده که در اصل هم همین است. چون با این کار به محتوای سایت شما افزوده نمی شود. بلکه تنها با اندکی تغییر درون نوشته های قبلی که منتشر شدند، آنها را بازنشر می کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.