افزونه برای افزایش پسوند فایل های مورد قبول وردپرس

زمانی که قصد بارگذاری یک سند در وردپرس را دارید، تنها از یک دسته پسوند می توانید برای این بارگذاری استفاده کنید. مثلاً اگر خواسته باشید یک عکس را روی سایت خود قرار دهید، پسوندهای خاصی برای این کار در نظر گرفته شده اند که به غیر از آنها را وردپرس قبول نمی کند. در مقالۀ فایل های مجاز برای بارگذاری در وردپرس راجع به این موضوع بیشتر بحث کردیم که برای کسب اطلاعات بیشتر باید به آن مراجعه نمایید. اما ما در این آموزش به افزونه هایی می پردازیم که برای ما تعداد پسوندهای مجاز برای آپلود در وردپرس را بیشتر می کنند.

 

افزونه برای افزایش پسوند فایل های مورد قبول وردپرس

افزونه برای افزایش پسوند فایل های مورد قبول وردپرس

در برخی از مواقع حتماً برای شما هم اتفاق افتاده است که می خواستید یک پرونده یا سند روی وردپرس خود بارگذاری کنید که با خطای “متاسفانه، این نوع پرونده به دلایل امنیتی مجاز نیست” مواجه شدید. در این گونه شرایط وردپرس اجازۀ آپلود این نوع پرونده ها را نمی دهد. دلیل آن هم کاملاً مشخص است، اگر یک کاربر سایت هر نوع سندی را بتواند روی فضای میزبانی شما با استفاده از وردپرس بارگذاری کند، پس به راحتی هم می تواند سایت شما را هک و کنترلش را از آنِ خود کند.

یک آموزش جذاب دیگه!  مسیر فایل functions.php در وردپرس کجاست؟

اما در حالتی که خود شما و افراد معتمد مدیر و نویسندگان سایت هستند، در ادامه ۴ تا افزونه را به شما معرفی می کنیم که با نصب یکی از آنها و انجام تنظیماتش، می توانید پسوندهای بیشتری از پرونده های چند رسانه ای را در کتابخانۀ وردپرس بارگذاری کنید و با هیچ خطایی مواجه نشوید.

این افزونه ها هم تنظیمات سختی ندارند. اگر نصب و فعال شان کنید، یک بخش تنظیمات به تنظیمات قبلی سایت شما اضافه می کنند که در آن صفحه همه چیز کاملاً مشخص است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.