آموزش جامع cPanel

cPanel نام کنترل پنلی است که روی سرور لینوکس نصب می‌شود. اگر شما یک هاست لینوکس خریداری کرده باشید، احتمال اینکه به شما دسترسی سی پنل داده باشند زیاد است. به این دسترسی، دسترسی سطح User یا کاربر گفته می‌شود. اما یک دسترسی هم در سطح root یا ریشه روی این کنترل پنل وجود دارد، که تنظیمات کل سرور را در اختیار دارد. ما به این سطح کاری نداریم. البته یک سطح نماینده هم روی سی پنل وجود دارد که باز هم به آن کاری نداریم؛ این دسترسی‌ها دارای کنترل پنل WHM هستند. اما کاربر نهایی که شما باشید، دارای دسترسی cPanel هستید. دسترسی‌ای که شما با استفاده از آن می‌توانید سایت خود را بارگذاری کنید و آن را مدیریت کنید. حالا می‌خواهیم بدانیم که آموزش جامع cPanel در همین سطح کاربر را چطور می‌توان پیدا کرد؟! با ما همراه باشید.

آموزش جامع cPanel

آموزش‌های زیادی در رابطه با نحوهٔ استفاده از سی پنل در سطح اینترنت، حالا چه به زبان فارسی و چه به زبان انگلیسی وجود دارند. اما کمتر آموزشی هست که تمامی جوانب این کنترل پنل را به زبان ساده و البته به صورت فارسی و به صورت ویدیویی آموزش دهد! حتماً اگر یک بار دیگر این ویژگی‌های بستهٔ آموزش cPanel را برای خودتان مرورگر کنید، با خودتان می‌گویید که هزینهٔ این بسته باید زیاد باشد!! اما این طور نیست.

یک آموزش جذاب دیگه!  کاربردهای سرور مجازی چیست؟

ما به شما بسته‌ای را معرفی می‌کنیم که کیفیتش دقیقاً با بهترین بسته‌های آموزشی پولی برابری می‌کند؛ که حتی بیشتر هم هست. اما رایگان! باور نمی‌کنید؟ حق هم دارید. در این زمانه هیچ کس محصول با کیفیت را مفت نخواهد داد. ولی بهتر است روی پیوند زیر کلیک کنید و خودتان ببینید. قطعاً تصدیق خواهید کرد. بهتر است نظرتان را هم در قسمت دیدگاه‌ها برای دیگر کاربران سایت ارسال کنید تا آنها را هم در این راه راهنمایی کرده باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.