کاربردهای سرور مجازی چیست؟

شما هم به دنبال این هستید که راجع به سرور مجازی بیشتر بدانید؟ حتماً چند جا چند تا مقاله راجع به اینکه سرور مجازی چیست مطالعه کردید و حالا می‌خواهید راجع به کاربردهای سرور مجازی بیشتر بدانید. خوب جای درستی آمده‌اید. من اینجا هستم تا راجع به همین موضوع اطلاعات‌تان را افزایش دهم. اگر تا الان همچنان سوالات زیادی راجع به سرور مجازی در ذهن‌تان وجود داشته باشد، با مطالعهٔ کاربردهایی که یک سرور مجازی می‌تواند داشته باشد، قطعاً به خیلی از این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

کاربردهای سرور مجازی چیست

به طور کلی عمده ترین کاربردهای سرور مجازی را برای شما در زیر فهرست کردم:

  • سرور مجازی به عنوان میزبان سایت و اپلیکیشن
  • سرور مجازی برای دور زدن تحریم ‌سرویس‌های خارجی که ایران را تحریم کردند
  • سرور مجازی به عنوان یک رایانهٔ شخصی و البته راه دور
  • سرور مجازی برای ترید و خرید و فروش سهام
  • سرور مجازی برای انجام آپلود و دانلودهای سنگین

همانطور که گفتم، این کاربردها اصلی‌ترین کاربردهای سرور مجازی بودند که می‌توان از آنها نام برد. ولی بسته به نیاز هر فردی می‌توان کاربردهای مختلفی از آن گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود که مقالهٔ کاربردهای سرور مجازی یا VPS را مطالعه نمایید، تا اطلاعات کامل‌تری را به دست آورید.

یک آموزش جذاب دیگه!  آموزش هاست دانلود

عمده کاربرد یک سرور مجازی برای میزبانی کردن سایت است. البته سایتی که رشد داشته و میزان بازدید روزانهٔ آن افزایش قابل توجهی داشته است. در این صورت هاست‌های اشتراکی جوابگوی یک چنین سایتی نخواهند بود.

از طرف دیگر افرادی که مثلا از پی‌پال استفاده می‌کنند و می خواهند که تحریم این شرکت را دور بزنند، بعد از اینکه یک حساب پی پال باز کردند و حساب خود را تایید کردند، از آن به بعد باید از یک VPS خارج از ایران برای ورود به حساب خود استفاده کنند. در غیر این صورت حتماً حساب‌شان لیمیت خواهد شد! برای دیگر سایت‌هایی که ایران را تحریم کردند هم همین طور است. یک VPS می‌تواند کار راه انداز باشد.

۱۴۰۰/۰۱/۲۶

کار با وردپرس
بدون دیدگاه
،

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.