تعداد کل افزونه های وردپرس چند تاست؟

حتماً برای شما هم جالب است که بدانید تعداد کل افزونه های وردپرس که در مخزن وردپرس به اشتراک گذاشته شد است، چند تا است. نکتۀ جالب اینجاست که این تعداد افزونه مدام در حال رشد و افزایش است و اگر در روز چند بار به صفحه ای که نشانی آن را در ادامه خدمت شما معرفی می کنیم، مراجعه کنید، خواهید دید که به تعداد کل افزونه های وردپرس افزوده می شود.

تعداد کل افزونه های وردپرس چند تاست

تعداد کل افزونه های وردپرس چند تاست ؟

تصویر بالا، نمایی از صفحه اصلی مخزن افزونه های وردپرس به نشانی https://wordpress.org/plugins می باشد. در این صفحه شما علاوه بر اینکه یک جعبه برای جستجوی افزونۀ مورد نیازتان را می بینید، در بالای آن تعداد کل افزونه های ثبت شده در مخزن وردپرس هم نمایش داده می شود:

Extend your WordPress experience with 55,064 plugins.

از صفحه ای که تصویر آن در بالا نمایان است، ما متوجه می شویم که تعداد ۵۵ هزار و ۶۴ عدد پلاگین برای وردپرس تا به الان نوشته شده و درون مخزن وردپرس برای دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. شاید پس از مراجعۀ ساعاتی بعد به این صفحه، متوجه شوید که تعداد این افزونه ها افزایش داشته است. این نشان از پویایی و تازه بودن این CMS است که هر لحظه به امکانات آن افزوده می شود. نباید فراموش کرد که افزونه ها در اصل برای افزایش امکانات وردپرس که درون هستۀ آن وجود ندارد نوشته می شوند و دیگران معمولاً به رایگان قادر به استفاده از آن هستند.

یک آموزش جذاب دیگه!  کنترل کامل روی افزونه های وردپرس شبکه با Multisite Plugin Manager

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.