با وردپرس تخته گاز برانید!

وردپرس بستری را فراهم کرده است تا همه بتوانند فعالیت حرفه ای خود را در فضای مجازی شروع کنند. وردپرس یک سکوی انتشار محتوا روی فضای اینترنت است. از یک سایت شخصی گرفته تا سایت های شرکتی و حتی فروشگاهی را با استفاده از آن می توان پیاده سازی کرد. با گسترش شبکه های اجتماعی هنوز یک سایت اینترنتی جایگاه خود را دارد و داشتن آن یک نیاز مبرم است. مخصوصاً اگر خواسته باشید یک حضور همیشگی و پررنگی داشته باشید. شاید برای شما هم این سوال باشد که حالا چرا وردپرس؟ انتخاب وردپرس به عنوان سکوی پرتاب حضور شما در محیط مجازی می تواند سرعت پیشرفت شما را چندین برابر کند. چرایی این موضوع را در ادامه بخوانید.

با وردپرس تخته گاز برانید!

با وردپرس تخته گاز برانید!

وردپرس یک اسکریپت بازمتن و رایگان است. اما این رایگان بودن چیزی از قدرت آن کم نکرده است. وردپرس آماده است تا شما را بدون هیچ گونه دانش تخصصی وارد دنیای مجازی کند. شما فقط باید تخته گاز محتوای خود را آماده کنید و به وردپرس بسپارید تا وردپرس آن را به صورت شکلیل در قالب صفحه ای از صفحات سایت شما منتشر کند. پس شما با وردپرس اصلاً دیگر مسائل فرعی نخواهید شد. بلکه روی اصل قضیه که همان محتوایی است که قصد اتنشارش را دارید، متمرکز خواهید شد.

یک آموزش جذاب دیگه!  فضای میزبانی یا هاست چیست ؟

کار کردن با وردپرس جذاب و کاربرپسند است. به طوری که پس از کار کردن آن به آن معتاد می شوید و دوست دارید هر روز زمانی را روی آن بگذارید. که این کار منجر به پیشرفت سایت یا فروشگاه شما خواهد شد.

سایت آموزش وردپرس آماده است تمامی آموزش های مورد نیاز شما را به صورت تصویری و ویدیویی در اختیار شما قرار دهد تا فعالیت حرفه ای مجازی خود را همین امروز شروع کنید. فقط کافی است کمی زمان برای یادگیری کار با وردپرس بگذارید. بعد از آن هم کار را شروع کنید.

پس اگر آماده اید که با وردپرس تخته گاز برانید، زمان را از دست ندهید!

۱۳۹۶/۰۵/۲۵

کار با وردپرس
بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.