دوره مقدماتی آموزش وردپرس ۱۵

دوره مقدماتی آموزش وردپرس ۱۵

در کار با رایانه، یکی از مسائل مهمی که باید همیشه درگیر آن بود، بحث امنیت است. اگر شما سایتی راه اندازی کنید و به مسائل امنیتی آن کاری نداشته باشید، حتماً یک روز زحمات تان را از دست خواهید داد. در خیلی از مواقع بحث امنیت سایت چیز خیلی خاصی نیست. کارهایی که از شما به عنوان مدیر سایت مورد انتظار است، بسیار سطح پایین و کاملاً عملی و ساده است. مثلاً وقتی گفته می شود از رمز خود محافظت کنید، این چیزی نیست که خیلی خواسته باشید روی آن وقت تلف کنید. بقیۀ مسائل امنیتی برای حفظ سایت هم به همین منوال است. اگر مواردی که در این ویدیوی آموزشی به عنوان آخرین فیلم از این مجموعه گفته شده را جدی بگیرید، تقریباً می توان گفت که امنیت سایت شما تا حد بسیار زیادی تامین شده است.

این ویدیو آخرین قسمت از این مجموعه پانزده قسمتی آموزش مقدماتی وردپرس بود. از شما دعوت می کنیم که آموزش حرفه ای وردپرس را که تک تک قسمت های آن را به طور کامل آموزش می دهد را هم از دست ندهید.

  • نام ویدیو: آموزش مقدماتی وردپرس قسمت ۱۵ (قسمت آخر)؛ افزایش امنیت سایت وردپرس
  • سطح: ساده
  • مدت ویدیو: ۱۴ دقیقه و ۱۰ ثانیه
  • حجم ویدیو: ۳۸.۳ مگابایت
  • تاریخ تولید: خرداد ۹۶
یک آموزش جذاب دیگه!  ویدیوی آموزش گوتنبرگ وردپرس قسمت اول

برای دریافت ویدیو روی رایانه خود، روی تصویرِ زیر راست کلیک کنید و روی دستور Save Link as کلیک کنید، محل ذخیره شدن را انتخاب نمایید.

دانلود ویدیو

1 دیدگاه برای “دوره مقدماتی آموزش وردپرس ۱۵”

  1. armin گفت:

    خدا یارتان باشد انشالله در آینده این کار شما را جیران کنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.