چگونه با وردپرس کار کنیم

کار کردن با وردپرس بسیار ساده و راحت است. یکی از مهم ترین دلایل آن این است که این اسکریپت به زبان فارسی ترجمه شده است و زمانی که وارد پیشخوان وردپرس می شوید، با محیطی سر و کار دارید که تمامی بخش های آن فارسی است. حتی توضیحاتی که برای هر گزینۀ تنظیمی وجود دارد هم به زبان فارسی است. البته این تمام دلایل ساده بودن کار با وردپرس نیست. توسعه دهندگان وردپرس خود بنا را بر سادگی کار با وردپرس گذاشتند و این موضوع را در شعار این گروه می توان فهمید. چیزی که آنها دنبال می کنند عدم درگیر کردن مدیر سایت با مسائل فنی است. شما فقط کافی است روی تولید محتوای خود زمان بگذارید و سایت را به روز کنید.

چگونه با وردپرس کار کنیم

چگونه با وردپرس کار کنیم ؟

اما برای اینکه بتوانید با وردپرس کار کنید، قسمت اعظم آموزش را بخش پیشخوان وردپرس تشکیل می دهد. پیشخوان هم بخشی است که شما و دیگران نویسندگان برای مدیریت سایت به آنجا دسترسی دارید. پس در اولین فرصت باید زمان کافی برای کار روی پیشخوان بگذارید. در این سایت، در دسته آموزش های کار با وردپرس تمام آن چیزهایی که شما برای کار کردن با وردپرس نیاز دارید را در اختیار شما گذاشتیم. از طرف دیگر در دستۀ هک وردپرس هم آموزش های پیشرفتۀ وردپرس گنجانده شده است.

یک آموزش جذاب دیگه!  دانش مورد نیاز برای طراحی سایت با وردپرس

اما برای اینکه یک راه عالی برای شروع داشته باشید، ما به شما کتابی رایگان و تصویری را معرفی می کنیم که همینک می توانید آن را دانلود کنید. برای این کار می بایستی به صفحۀ کتاب آموزش طراحی سایت با وردپرس مراجعه کنید. در این کتاب به صورت گام به گام و کاملاً عملی شما با وردپرس آشنا شده و در کمترین زمان ممکن قادرید سایت خود را راه اندازی کرده و با وردپرس کار کنید. دیگر آموزش های به روز و حرفه ای را باید از طریق سایت ما به نشانی WPTutorial.ir دنبال نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.