دوره مقدماتی آموزش وردپرس ۱

خوشحالیم که با آموزش ویدیویی وردپرس در خدمت شما هستیم. اولین مجموعه ویدیویی آموزش وردپرس، که با عنوان دوره مقدماتی شناخته می شود را تقدیم شما می کنیم. در این دورۀ ۱۵ قسمتی شما را با قسمت های مهم وردپرس، از نصب آن گرفته تا رسیدگی به قسمت های مختلف آن، آشنا خواهیم کرد. ولی زیر جزئیات آموزش هر بخش را به یک دورۀ کامل و جامع موکول می کنیم که به مانند همین دوره در سایت WPTutorial.ir منتشر خواهد شد. این دوره آموزش های اولیه و مهم وردپرس را به شما تقدیم می کند. پس ویدیوهای فارسی زبان آموزش وردپرس را از دست ندهید.

دوره مقدماتی آموزش وردپرس 1

در این ویدیو شما با مبانی اصلی راه اندازی سابت با استفاده از وردپرس آشنا خواهید شد. اینکه وردپرس چیست و چطور باید از آن استفاده کنید، موضوع مورد بحث در این فیلم آموزشی است. پس از دیدن این قسمت آماده خواهید شد تا قسمت های بعدی را هم مشاهده کنید. اما به طور کلی باید خدمت شما عرض شود که وردپرس یک نرم افزار تحت وب است که با استفاده از آن می توان انواع مختلف سایت های اینترنتی را راه اندازی نمود. امروزه همه وردپرس را می شناسند و سایت خود را معمولاً با استفاده از آن راه اندازی می کنند. اما برای کار کردن با وردپرس نیاز به آموزش هایی دارد که ما این آموزش ها را به شما تقدیم می نماییم.

  • نام ویدیو: آموزش مقدماتی وردپرس قسمت ۱؛ مقدماتی راجع به راه اندازی سایت با وردپرس
  • سطح: ساده
  • مدت ویدیو: ۱۱ دقیقه و ۲۰ ثانیه
  • حجم ویدیو: ۳۱.۱ مگابایت
  • تاریخ تولید: خرداد ۹۶
یک آموزش جذاب دیگه!  دوره مقدماتی آموزش وردپرس ۶

برای دریافت ویدیو روی رایانه خود، روی تصویرِ زیر راست کلیک کنید و روی دستور Save Link as کلیک کنید، محل ذخیره شدن را انتخاب نمایید.

دانلود ویدیو

1 دیدگاه برای “دوره مقدماتی آموزش وردپرس ۱”

  1. دنیای صنعت برق گفت:

    سلام من سایت خودم رو با وردپرس طراحی کردم و از مطالب آموزشی شما بسیار بسیار استفاده کردم ممنونم متشکر.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.