دوره مقدماتی آموزش وردپرس ۱۲

دوره مقدماتی آموزش وردپرس ۱۲

اگر خواسته باشیم موضوع اصلی کار با وردپرس رو خدمت شما معرفی کنیم، باید به کار با بخش نوشته ها و برگه ها اشاره کرد. بخشی بسیار مهم که شاید کار روزانۀ ما را به عنوان مدیر سایت تشکیل دهد. نوشته ها همان محتوای منتشره به صورت روزانه یا با دورۀ زمانی طولانی تر هستند. برگه ها هم برای درج اطلاعاتی راجع به سایت یا عوامل سایت استفاده می شوند. این دو نوع محتوا از مهم ترین ها محسوب می شوند. هر چند که دیگر انواع محتوایی هم هستند که می توان با برنامه نویسی به سایت اضافه کرد. مثلاً اگر قصد انتشار حجم عظیمی از کتاب های الکترونیکی را دارید، با افزودن نوع نوشتۀ “کتاب ها” قادرید، کتاب های خود را در آن قالب منتشر کنید که البته نیاز به توضیحات بیشتر و دیدن ویدیوهای پیشرفتۀ ما است.

  • نام ویدیو: آموزش مقدماتی وردپرس قسمت ۱۲؛ انتشار محتوا در قالب نوشته و برگه
  • سطح: متوسطه
  • مدت ویدیو: ۱۵ دقیقه و ۳۳ ثانیه
  • حجم ویدیو: ۳۶.۷ مگابایت
  • تاریخ تولید: خرداد ۹۶

برای دریافت ویدیو روی رایانه خود، روی تصویرِ زیر راست کلیک کنید و روی دستور Save Link as کلیک کنید، محل ذخیره شدن را انتخاب نمایید.

یک آموزش جذاب دیگه!  دوره مقدماتی آموزش وردپرس ۷

دانلود ویدیو

1 دیدگاه برای “دوره مقدماتی آموزش وردپرس ۱۲”

  1. فاطمه گفت:

    خیلی خوب توضیح میدید، عالیه. ممنون از تلاشتون.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.