ارسال نوتیفیکیشن به اعضای سایت با افزونه SendPulse

یکی دیگر از افزونه هایی که برای ارسال نوتیفیکیشن یا همان اطلاعیه های سایت که توسط مرورگر اینترنتی انجام می شود، مورد استفاده روی وردپرس قرار می گیرد، افزونه SendPulse نام دارد. این افزونه در کنار سرویس اصلی آن که باید درون آن ثبت نام کنید و کد یکپارچگی را از آنجا دریافت کنید، کار می کند. به عبارتی دیگر، کاری که این افزونه انجام می دهد، دریافت کدی است که شما از سایت SendPulse دریافت کردید و بارگذاری آن در قسمت بالای کدهای هر کدام از صفحات سایت شماست. حالا بعد از آن، با باز شدن هر کدام از صفحات سایت، یک درخواست برای پذیرش ارسال اعلامیه ها ظاهر می شود.

ارسال نوتیفیکیشن به اعضای سایت با افزونه SendPulse

ارسال نوتیفیکیشن به اعضای سایت با افزونه SendPulse

پس از نصب و فعال سازی افزونه SendPulse Free Web Push یک صفحه در مسیر تنظیمات > SendPulse WebPush پیشخوان وردپرس شما ساخته میشود. با وارد شدن به این صفحه، یک جعبۀ متنی بزرگ خواهید دید که باید کد دریافتی از حساب کاربری خود در سایت SendPulse را در آنجا وارد کنید.

پس در اولین گام باید یک حساب کاربری در سایت sendpulse.com/features/webpush برای خود باز کنید. بعد از آن سایت تان را ثبت کنید. حالا کد مربوطه را برداشته و وارد صفحه افزونه در پیشخوان سایت خود کنید.

یک آموزش جذاب دیگه!  نمایش اطلاعیه به کاربران سایت با افزونه HashBar

پس همانطور که دیدید، ارسال نوتیفیکیشن به اعضای سایت با افزونه SendPulse بسیار ساده است. تنظیمات خاصی هم ندارد. باید در یک سایت ثبت نام کنید و کد آن را درون سایت خود قرار دهید. از آن به بعد هشدار عضویت در اطلاعیه های سایت به کاربران سایت نشان داده می شود. آنها عضو خبرنامه اطلاعیه ای شما شده و شما از طریق حساب کاربری خود در سایت SendPulse می توانید اخبار و اطلاعیه های خود را ارسال کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش جامع وردپرس

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

آموزش افزونه Yoast SEO

درباره ®WPTutorial

WPTutorial یکی از منابع آموزشی جامع و رایگان وردپرس می باشد، که هدف اصلی خودش را به اشتراک گذاری تجربه های وردپرسی و افزایش دانش وبمسترهای فارسی زبان قرار داده است. بر همین اساس هر روزه سعی در انتشار آموزش ها، ترفندها و هک های وردپرس می کند، تا شما بتوانید سایت تان را هر روز بهبود ببخشید.